Propagace, podpora prodeje
… jak, kde a za co nejmíň zajistit vaši propagaci ?? … jaká media využívat ?? atd., atd.
Ať už pro Vás budu zajišťovat tiskoviny všeho druhu, dárkové předměty, indoor či otdoor reklamu nebo PR či reklamu v mediích - princip naší spolupráce bude stejný.
- Vstupní jednání u Vás, stanovení zadání - zdarma
- Návrh – v bodech – toho co nabízím zajistit – zdarma
- Zpracování konkrétních návrhů – s doporučením PROČ a JAKOU formu propagace volit – s cílem optimalizace jejího působení a nákladů
- Realizace na základě Vámi odsouhlaseného návrhu a rozpočtu
- Výběr dodavatelů, kalkulace cen
- Komunikace s grafiky, IT pracovníky a dodavateli – tzn. tvorba zadání, zpracování korektur, kontrola termínů atd.
- Komunikace s tiskovými / elektronickými medii – jejich výběr, tvorba zadání, jednání o cenách, realizace PR nebo inzerce.
- Doporučení k Vašemu webu a k využívání sociálních sítí – vč. aktualizace příspěvků, realizace kampaní atp.
Veškeré objednávky / platby dodavatelům půjdou od Vás – máte komplexní přehled a kontrolu.
Moje odměna bude stanovena předem a zaplacena na základě faktury.
„Kdybych měl posledních pět dolarů, tak tři z nich věnuji na reklamu. “
Henry Ford
.
.
.
.
.
.