Konzultace, analýzy
...jak to dělá konkurence ?? ...jaké jsou nové možnosti působení na zákazníky ??
Zvláště pro majitele malých firem nebo OSVČ podnikatele je užitečný názor „zvenčí“..
Vím, jak je jednoduché, pod tlakem operativy a nedostatku času, sklouznout k rutině
– a tím k nižší efektivitě působení na Vaše zákazníky - se zbytečnými náklady.
Nenabízím Vám koučink – na to je spousta jiných subjektů…
Pojďme analyzovat co a jak děláte a co byste chtěli zlepšit…
- Vstupní jednání u Vás, stanovení zadání - zdarma
- Návrh – v bodech – toho co nabízím zajistit – zdarma
- Marketingový audit Vašeho podnikání
- Monitoring medií
- Rešerše z Internetu – ve vztahu k Vašemu podnikání
„Marketing je závod bez cílové pásky“
Philip Kotler
.
.
.
.
.
.